Per tal d'optimitzar les peticions de suport i donar un millor servei als treballadors/es i usuaris/àries interns/es, l'Ajuntament d'Amposta utilitza un sistema de suport basat en tiquets.
A cada petició de suport se li assigna un número de tiquet únic que es pot utilitzar per fer el seguiment i respondre.
Com a referència per als usuaris/àries, el sistema inclou un arxiu històric complet de totes les seves peticions de suport, així com una base de coneixement que s'anirà construïnt amb els problemes més habituals que es vagin resolent.
Consula l'article Com enviar correctament un tiquet a suport? per saber com enviar de forma correcta una nova petició de suport.
Benvingut al Centre de Suport Intern de l'Ajuntament d'Amposta
Tutorials i guies
Explora els dubtes i les preguntes freqüents dels usuaris/àries i les seves solucions.Recull de tutorials bàsics per als nous treballadors/es de l'Ajuntament d'Amposta
Consula l'article Recull de tutorials de benvinguda per als nous treballadors/es de l'Ajuntament d'Amposta per trobar una llista dels tutorials que has de llegir per a posar-te en marxa.